Faina de in 4 produse.

Arata 1 - 4 din 4 produse
Arata 1 - 4 din 4 produse

Faina de In 

Ce este semintele de in?

Semințele de in sunt semințe oleaginoase mici, maronii, cu un gust plăcut de nucă.

Făina de in este obţinută din seminţele de in după extracţia uleiului presat la rece.

O lingură de faina de in are in compozitia sa o mulțime de nutrienți, cum ar fi:

Proteine

Carbohidrați

Fibre

Minerale ( calciu, magneziu, potasiu, fosfor )

Faina de in beneficii

Făina de in calmează iritațiile sistemului digestiv și are ușoare proprietăți laxative.

Poate ajuta la mentinerea unei siluete optime. Are un continut crescut de fibre, imbunatateste activitatea intestinala, reduce pofta de mancare si mentine senzatia de satietate. Totodata, datorita prezentei fibrelor, lupta impotriva simptomelor neplacute ale constipatiei, fiind ideala de consumat in cazul persoanelor ce se confrunta cu colon iritabil.

Este de ajutor in cazul persoanelor cu un nivel crescut al colesterolului. Astfel, integrarea acestui tip de faina in diverse preparate contribuie la reducerea colesterolului si confera un tonus bun organismului.

Faina de in este bogata in acizi grasi omega 3 care contribuie la reducerea inflamatiilor, imbunatateste sanatatea inimii si reduce riscul aparitiei bolilor cardiovasculare

Poate avea rol in combaterea cancerului. Pe langa complexul de acizi grasi, faina de in are in compozitia sa si fitoestrogeni, niste compusi vegetali care pot avea rol anticancerigen.

Elimina toxinele si are proprietati antiinflamatorii. Poate contribui la reducerea durerilor articulare prin aplicarea de cataplasme pe furuncule sau pe zone afectate de reumatism.

Faina de in mod de folosire

Făina de in poate fi consumată ca atare, in amestecuri cu alte făinuri, in produse de panificatie si de cofetarie, se poate adauga in iaurt, sosuri sau salate, prajituri, briose sau clatite.

Intareste sistemul imunitar. Are efect benefic in combaterea bacteriilor si a virusilor prevenind aparitia unor afectiuni precum diabet sau tumori

Faina de in contraindicatii

Fibrele din făina de in contribuie la o digestie lenta, astfel încât este posibil să aveți o absorbție încetinită a medicamentelor pe care le consumați. Acizii grași omega-3 din făina de semințe de in interacționează negativ cu medicamentele de subțiere a sângelui. Nu se recomanda femeilor insarcinate sau care alapteaza.