Fulgi de Grau8 produse.

Arata 1 - 8 din 8 produse
Arata 1 - 8 din 8 produse

Fulgi de Grau 

Fulgi de grau - ce sunt?

Se obtin printr-un proces de coacere si se disting prin consistența lor crocantă, asigurând energia și nutrienții necesari organismului pentru a oferi energie pe tot parcusul zilei.

Sunt ideali atat pentru pregatirea unui mic dejun hranitor, la prepararea diferitelor feluri de mancare precum si a unor deserturi gustoase.

Fulgii de grau sustin o alimentatie echilibrata, contin fibre, proteine, vitamine si minerale, refac echilibrul sistemului digestiv si confera vitalitate plus o stare de bine organismului.

Fulgi de grau beneficii

Tin sub control greutatea corporala. Consumul regulat de fulgi de grau poate fi de ajutor in cazul persoanelor ce se confrunta cu obezitatea s poate reduce considerabil numarul kilogramelor.

Cresc nivelul de energie. Graul este o cereala integrala bogata in vitamine si carbohidrati care cresc senzatia de satietate, te vor face să te simți sătul mai mult timp și plini de energie pe tot parcursul zilei.

Regleaza metabolismul organismului. Fulgii de grau imbunatatesc digestia, sunt de ajutor in caz de constipatie eliminand disconfortul si contribuind la reglarea tranzitului intestinal. In plus, mentine o valoare optima a tensiunii arteriale, reduce colesterolul si trigliceridele si scade riscul de a dezvolta boli cardiovasculare.

Previn calculii biliari deoarece sunt bogati in fibre, asigura o digestie lenta si o secreție mai mică de acizi biliari, prevenind astfel aparitia calculilor biliari.

Fulgii de grau reduc inflamatiile cronice. Graul are un continut crescut de betaina care impiedica aparitia inflamatiilor cronice, reduce durerile musculare reducand riscul aparitiei osteoporozei.

Sustine sanatatea pielii. Datorita continutului de fibre, vitamine (vitamina E) si minerale (seleniu, zinc) s-a dovedit a fi un bun detoxifiant al organismului, ce previne durerile de cap și scade riscul de aparitie a infecțiilor la nivelul pielii: acnee, eczeme sau furuncule

Poate fi consumat de persoanele ce trec prin perioade de convalescenta, de femeile insarcinate, cele care alapteaza sau copiii aflati in perioada de crestere, deoarece reprezinta o sursa bogata de elemente nutritive, prezenta complexul de vitamine B stimuleaza organismul să se dezvolte intr-un mod frumos și armonios.

Pot preveni aparitia cancerului la san. Un consum zilnic de fulgi de grau poate avea un efect pozitiv asupra reducerii riscului de a dezvolta cancer mamar gratie proprietatilor sale anticancerigene.

Pot fi de ajutor in ameliorarea simptomelor postmenopauzei. Un aport mai mare de produse din grau poate conduce la cresterea continutului de fibre si proteine ​​din dietele femeilor aflate in postmenopauza. Acest lucru poate contribui la gestionarea greutății, echilibrului hormonal și la ameliorarea simptomelor postmenopauzei.

Fulgii de grau sustin detoxifierea ficatului. Graul reprezinta o sursa excelenta de antioxidanți și fibre care pot ajuta la detoxifierea ficatului dar si la eliminarea toxinelor din organism.

Cum pot fi consumati fulgii de grau?

Fulgii de grau pot fi savurati cu lapte rece, degresat sau integral, suc de fructe sau iaurt cu adaosuri de miere, fructe precum banane, capsuni sau mere. Se pot adăuga și nuci pentru a crea un gust crocant. Se mai pot asocia compozițional cu diferite nuci pisate sau cu pulberi aromate de plante medicinale.

Fulgi de grau - valori nutritionale

Valori nutritionale pentru 100 de grame

Calorii: 370 g

Glucide: 81 g

Proteine: 8 g

Grasimi: 1.5 g

Fibre: 5 g

Sare: 0 g

Zahar: 0 g

Fulgi de grau contraindicatii

Nu este recomandat consumul de fulgi de grau in cazul in care va confruntati cu:

Reacții alergice cum ar fi urticarie, mâncărime, erupții cutanate și eczeme

Suferiti de boala celiacă și aveti intoleranta la gluten

Va confruntati cu sindromul colonului iritabil

Deoarece este bogat în oxalați, acestia pot cauza o serie de probleme de sănătate, cum ar fi litiază biliară, pietre la rinichi și gută 

Conține acid fitic care poate reduce absorbția completa a mineralelor precum fierul și zincul.

Diabeticii ar trebui să evite produsele pe baza de grau, deoarece pot creste nivelul indicelui glicemic.