Informare  - Martie 2020

Dragi Clienti

Va rugam sa intelegeti urmatoarele lucruri in aceasta perioada grea pentru intreaga lume :

Cand plasati o comanda pe un magazin online TREBUIE SA COMPLETATI CORECT si cu MARE ATENTIE, TOATE CAMPURILE DIN FORMULARUL DE COMANDA

- Adresa de livrare unde o sa fiti in momentul cand primiti coletul ( Judet, Oras, strada, numarul strazii, daca e la casa sau la bloc , scara blocului, etajul blocului, apartament , numarul de telefon si foarte important CODUL POSTAL pentru ca cei mai multi curieri livreaza doar daca acel cod postal este corect )

- Nu avem capacitatea umana necesara de a prelua un volum atat de mare de apeluri telefonice pentru urmatoarele 4 zile, drept urmare va rugam sa plasati comenzile online si veti fi contactat de un operator call center in cel mai scurt timp, pentru confirmarea comenzii, adresa de livrare , numarul de telefon si codul postal.

Primirea coletului poate intarzia pana la 7 zile pentru ca :

- Multi clienti au pus in graba datele de contact gresit ( lucru care genereaza un volum mare de munca sa corectezi....) :

- adresa de livrare era de la birou ( acum multi clienti vor livrare la domiciliu sau la bunica sau la bunicu sau la vecinu ....avand in vedere situatia de urgenta decretata de Presedintele Romaniei ),

- numarul de telefon era gresit sau o cifra lipsa , ba a pus nr sotiei ( si nu a raspuns ca era la coafor ) , ba a pus nr sotului ( care nu a raspuns ca era cu masina la service si a uitat telefonul in masina ) , ba era numarul de telefon de la firma unde lucra pana saptamana trecuta si acum trimite mail ...de ce nu a ajuns coletul? pai coletul era trimis ...dar ce sa vezi.... s-a intors retur pentru ca nu ati raspuns curierului la telefon... si uite asa trebuie cativa angajati sa faca o gramada de retururi, ca acea marfa sa intre in stoc si sa fie disponibila din nou la vanzare, alti angajati sa raspunda curierilor la e-mailuri ( care ne intreaba : Ce fac cu coletele x, y, z  ...ca a incercat conform contractului sa livreze de 3 ori si nu a raspuns clientul nici la telefon nici la sonerie ), suna clientul inca odata...Stimate Client mai doriti coletul? Clientul : Da sigur ca doresc coletul...dar nu m-a sunat nimeni ( desi curierul sunase de 12 ori pe numarul de la serviciu ....si mai sunasem si noi de 14 ori )

Va rugam sa intelegeti ca facem tot ce e posibil uman sa raspundem tuturor si LIVRAM TOATE COLETELE !

- au aparut comenzi plasate "la misto" de persoane care s-au plictisit in casa si stau prea mult pe retelele de socializare, pe acestia ii invitam sa depuna CV-uri de angajare pe adresa de mail office@plantum.ro caci avem nevoie de mai multi oameni la ambalat colete ( 8 ore pe zi cu masca la gura , ochelari de protectie ...nu de soare si manusi in maini, fara pauza de tigara... si de 3 ori de zi li se pun sub limba cate 3 picaturi de Ulei de Oregano Salbatic cu 80% Carvacrol pentru ai proteja de virusuri si a li se intari imunitatea ). Cei care sunt disciplinati si muncitori primesc la final de luna bonus cate un flacon de BDHQ si Gagasibir pentru ei si familiile lor

- au aparut clienti care au comandat pe cate 3-4 site-uri produse in aceeasi zi sau in zile diferite si suna la noi sa intrebe de ce nu le-a ajuns coletul.....pentru ca nu ati comandat la noi produsul x, y, z, La noi ati comandat produsele A,B,C... si acestia tin liniile telefonice ocupate ceva timp....

- exemplele pot continua...MULT...dar e ora 2 dimineata cand scriu acest text si vreau sa dorm macar 3 ore

Trebuie sa intelegeti ca orice magazin online MARE functioneaza SI cu OAMENI nu doar cu ROBOTI !!!

- anumiti clienti au pus in cos produse similare cu ceea ce voiau initial... ( zic ei ) si doresc sa faca retur ( permiteti-ne sa dam cateva exemple: am vrut produsul x la 100 de ML nu la 250 de ML dar nu mi-am dat seama cand am adaugat in cos ...am vrut flacon la 60 de capsule ...nu la 120 de capsule si vreau sa vi-l trimit pe asta de 120 retur si sa imi trimiteti pe ala de 60 de capsule in loc...dar sa stiti ca l-am desfacut si am consumat deja din el ....) 

- Anumite produse ( desi apar in stoc ) nu pot fi livrate pentru ca au venit sparte sau deteriorate de la furnizori sau producatori din cauza volumului mare de comenzi primite de la toate magazinele din tara si de la clienti din alte tari ( fenomenul pe scurt s-a intamplat asa : Volum mare de comenzi in 2 zile la toate magazinele din tara ...toate magazinele din tara ......10000 de telefoane la furnizori sau producatori ( care si ei lucreaza tot cu oameni nu cu roboti )  

- Cativa producatori, depozite, fabrici si-au anuntat deja micsorarea programului de lucru sau incetarea activitatii pentru o perioada de minim 7 zile , alti lucreaza doar 3 zile pe saptamana

- in aceasta perioada marile depozite nu mai au stocuri la anumite produse iar cativa producatori nu mai au materie prima pentru a produce anumite produse ( ca sa intelegeti mai exact fenomenul ...in ziua in care a aparut informatia cu Vitamina C , in 2 zile nu mai gaseai Vitamina C la niciun magazin online , farmacie sau magazin de tip plafar din Romania, decat...probabil...la vrun magazin de tip plafar sau farmacie prin Sighetul Marmatiei ( si aia aproape de termenul de expirare ...) unde oamenii nu prea consuma Vitamina C la capsule sau lichida 

- Furnizorii care au marit preturile peste noapte ( ieri era 7 lei.... azi e 14 lei ....), urmeaza sa le delistam produsele...o parte le-am pus deja INDISPONIBILE...asta ca sa evitam discutiile despre specula si alte polemici inutile...chiar daca foarte multi clienti le vor si la pretul ala mai mare, pentru ca pe buna dreptate nu se gaseste produsul Y in proximitatea locuintei sau la alte magazine online

- Va rugam sa intelegeti ca in urmatoarele zile vor exista stocuri la aproximatix toate produsele si se vor livra toate comenzile

- Va rugam frumos sa nu mai puneti presiune pe operatorii de la Call Center care preiau comenzile telefonic sau sa-i puneti sa insiste la depozit sa plece mai repede comanda x , y , z pentru ca e posibil ca cei din depozit sa sparga produsele sau sa se accidenteze in graba de a ambala coletele mai repede!

- Toti clienti care au platit cu cardul si nu au primit coletul inca, trebuie sa inteleaga ca li se vor returna banii in cont (daca nu vor sa astepte putin ) bani care NU au ajuns la noi, ci sunt blocati in cont, la banca unde are clientul deschis contul.

 

Va multumim pentru INTELEGERE! Si noi suntem OAMENI nu suntem ROBOTI !

Cateva exemple pentru cei care ( se fac ca ...) nu inteleg:

- angajatii din depozitele magazinelor online, ambaleaza produse in colete 8 ore pe zi cu masca la gura si manusi in maini ( cei care au ... ) caci nu prea se gasesc...noi am fost nevoiti sa comandam din afara Romaniei...

- angajatii de la Call Center vorbesc 8 ore pe zi ( 480 de minute ) la telefon ... cu mici pauze ( pentru pipi...si alte nevoi UMANE....) 

Va rugam sa faceti ACASA aceasta simulare de job...macar 3 zile consecutiv si dupa ...sa ne spuneti cum e

In aceste zile va rugam sa fiti INTELEGATORI !

In aceste zile va rugam sa stati in casa ( cei care puteti ) !

In aceste zile va rugam sa respectati masurile impuse de autoritatile romane !

DUMNEZEU SA NE BINECUVANTEZE PE TOTI !!!

Stay Safe !

Facem TOT posibilul sa livram REPEDE si BINE

...si retineti ce va spun...SECRETUL ... a fost si este de azi inainte... sa ai un SISTEM IMUNITAR CAT MAI BUN si sa MENTII ZILNIC ACEL SISTEM IMUNITAR BUN, la un nivel cat mai BUN... 

...iar pe langa fructe si legume de calitate sau suplimente din EXTRACTE NATURALE ... cred eu... ca e important sa spui si o rugaciune sau sa meditezi sau ...priveste cerul ...