LUMEA IN PERSPECTIVA

FORME DE COMBATERE A OBEZITATII

Marii nutritionisti si dieteticieni au conchis ca alimentatia care are la baza eliminarea carbohidratilor si aportul sporit de proteine (carne) contribuie la scaderea in greutate.Totusi aceste diete pot avea efecte secundare.Alimentatia lipsita de carbohidrati duce la scaderea accelerata a greutatii prin cresterea anormala a concentratiei de corpi cetonici.

In general persoanele care au probleme cu greutatea amana inceperea unei diete crezand ca este obligatoriu sa se priveze de anumite alimente urmand o alimentatie repetitiva,insa cu putina ingeniozitate putem sa ne bucuram de o alimentatie placuta si echilibrata.

 

IMPORTANTA MISCARII

Miscarea este modalitatea cea mai importanta prin care ne putem ocroti sanatatea si prin care putem prevenii bolile cronice.

Prin miscare fizica chiar si numai 30 de minute pe zi,ardem calorii.Este indicat sa ardem mai mult decat consumam,daca raportul este inversat vom creste in greutate.O modalitate prin care putem face miscare este mersul cu bicicleta in loc sa folosim masina sau putem urca scarile in loc sa luam liftul.Mersul pe jos in pas vioi este o modalitate recomandata de catre toti specialisti avand in vedere ca nu impune echipament special sau efort financiar.

 

 SFATURILE SPECIALISTILOR

     1.Tineti cont de valoarea calorica pe care  o contin bauturile sau alimentele pe care le consumati.Sucurile cu adaos de zahar si alcoolul contin multe  calorii,indeosebi sucurile carbogazoase.

     2.Evitati alimentele tentante precum chipsuri,ciocolata sau biscuiti,inlocuindu-le cu alimente precum morcovi,mere sau batoane din cereale integrale
pentru ca au valoare calorica scazuta.

     3.Luati o gustare inainte de masa principala,deoarece va micsora apetitul si prin urmare veti consuma mai putin.

     4.Nu consumati toata cantitatea care va este  pusa in fata,selectand si refuzand alimentele cu valoare calorica prea mare.

     5.Mancati incet si fara sa va grabiti,observand aromele,culorile sau  combinatiile alimentare.Supuneti-va psihic cand corpul va indica ca este suficient ce a consumt.

     6.Opriti-va din mancat inainte de a va satura.

     7.Daca portia este prea mare consumati doar jumatate.

     8.Nu este necesar sa completati masa cu un desert,ci cu un fruct.

     9.Consumati ceaiuri detoxifiante sau suplimante naturiste ce pot stimula arderea grasimilor. (vezi detalii 1/vezi detalii 2) 

     10.Spuneti NU cand companiile alimentare incearca sa va exploateze slabiciunile cu reclame ademenitoare. 

Plantum @ Apr 24, 2017 +
Close