6 motive sa bei mai multa apa!

Iata sase motive pentru a vă asigura aportul suficient de apa sau alte lichide în fiecare zi:

1. Apa potabilă ajută la menținerea balanței de fluide corporale. Corpul tau este compus din circa 60% apă. Funcțiile acestor fluide corporale includ digestia, absorbtia, circulația, crearea de saliva, transportul de substanțe nutritive și de întreținere a temperaturii corpului.

Când nivelul de lichide din corp este scazut, creierul declanseaza mecanismul de sete al organismului. 

2. Apa poate ajuta sa pierdeti calorii. De ani de zile, cei care tin dieta au băut apă ca o strategie de pierdere în greutate. În timp ce apa are un efect magic asupra pierderii in greutate, este indicat sa consumati cat mai multe lichide zilnic. 

Alimentele bogate în apă includ fructele, legumele, supele pe bază de bulion, fulgii de ovăz și fasolea.

3. Apa ajuta muschii sa functioneze bine. Bea suficiente lichide! Sportul te ajuta sa elimini toxinele si sa iti mentii corpul intr-o stare fizica buna si sanatoasa. Prin transpiratie se elimina astfel toxinele daunatoare sanatatii nostre. 

 

 APA ZEN PH 7.2, 6L*

Ofera multa energie si performanta organismului;
– Ofera o mare cantitate de oxigen imbunatatind energia si claritatea mentala;
– Indeparteaza acumularile de toxine din organism (detoxifiere);
– Reducerea greutatii corporale prin procesul de detoxifiere;
– Promoveaza sanatatea si insanatosirea prin echilibrarea pH-ului;
– Imbunatateste activitatea sistemului imunitar prin eliminarea toxinelor din organism;
– Impiedica procesul de imbatranire al corpului datorita ionilor negativi si a caracterului antioxidant;
– Are un puternic efect antioxidant prin neutralizarea radicalilor liberi;
– Hidratateaza organismul de pana la 6 ori mai eficient decat apa plata;
– Contribuie la o digestie sanatoasa prin detoxifierea interna a organismului;
– Ajuta in tratamentul probemelor de piele;
– Imbunatateste memoria, tonusul si forta musculara prin aporul ridicat de oxigen;
– Mentine constant nivelul pH-ului din organism, element deosebit de important in
prevenirea tuturor bolilor.
– Adjuvant in tratamentul diferitelor boli, precum: diabet, artrita, afectiuni ale aparatului circulator, epilepsie, dislipidemii, astm bronsic, tuberculoza, meningita, boli ale ficatului si rinichilor, gastrita, ulcer, hemoroizi, dureri de cap, constipatie, boli de ochi, cancer, dereglari menstruale, boli ale urechilor, nasului si gatului;
– Aport de energie datorita concentratiei marite de oxigen, astfel realizandu-se o oxigenare
celulara mai buna;
– Eliminarea toxinele acide din organism;
– Crearea in organism a unui mediu alcalin, sanatos, impedicand astfel aciditatea si aparitia
bolilor legate de aceast

PENTRU A COMANDA PRODUSUL, CLICK PE FOTO

4. Apa ajuta la mentinerea pielii intr-o stare de sanatate. Pielea ta conține multă apă și funcționează ca o barieră de protecție pentru a preveni pierderea excesului de lichid. Deshidratarea face ca pielea sa arate mai uscata si ridata dat care poate fi îmbunătățită cu o hidratare corespunzatoare.

Vă puteti ajuta pielea folosind creme hidratante, care creează o barieră fizică pentru a menține umiditatea.

5. Apa ajuta rinichii. Fluidele corporale transporta deșeuri în și din celule. Principala toxina din organism este ureea sanguina, o risipă solubila în apă, care este capabila să treacă prin rinichi pentru a fi eliminata în urină. 

Când vei primi suficiente lichide, urina curge liber, este deschisa la culoare și fără miros. 

Dacă beți apa prea puțina, s-ar putea prezenta un risc mai mare pentru pietre la rinichi.

6. Apa ajută la menținerea intestinelor sanatoase. Hidratarea adecvată de-a lungul tractului gastro-intestinal previne constipatia. Atunci când nu primeste suficiente lichide colonul trage apa din scaune pentru a menține hidratarea - rezultatul fiind constipatia.

  

5 sfaturi ca să beti mai multa apa:

1.  Beti apa la fiecare gustare si masa pe care o luati;

2. Alegeti băuturi care va plac la gust. Este posibil sa consumati mai multe lichide astfel; 


3. Mancati mai multe fructe și legume. Conținutul lor ridicat de apă se va adăuga la hidratarea ta. Aproximativ 20% din aportul nostru fluid provine din alimentele; 

4. Sa aveti in permanenta o sticlă de apă în mașină, la birou sau în geantă.


5. Alegeti băuturi care satisfac nevoile dumneavoastra individuale. Dacă va uitati la calorii, alegeti apa sau lichidele non-calorice.

Plantum @ Oct 29, 2014 +
Close