Cum iti intaresti sistemul imunitar?

Alimente de combatere a gripei
Este nevoie de mai mult decât un măr pe zi pentru a ține doctorul la distanță. Se pare ca daca mancam anumite substante nutritive ne vor ajuta la menținerea sistemului imunitar în buna forma.
Puteți asigura corpului și imunitatea dumneavoastră va rula fără probleme prin aportul de o multime de portii colorate de fructe si legume, plus 8 pana la 10 pahare de apa pe zi, cel puțin. Următoarele ingrediente pot lupta impotriva gripei, de exmplu.


aIaurtul


aProbioticele, sau "culturile active" se găsesc în iaurt, sunt bacterii sanatoase care pastreaza intestinul și tractul intestinal liber de boli cauzatoare de microbi. Cu toate acestea sunt disponibile sub forma de supliment, un studiu de la Universitatea din Viena, în Austria au descoperit ca o doza zilnica de 7 grame de iaurt a fost la fel de eficace în stimularea imunității cu pastile. Orice iaurt de "culturi vii și active" conține unele bacterii benefice.


 


aOvăz și orz
Aceste semințe conțin beta-glucan, un tip de fibre cu capacități antimicrobiene si antioxidante mai puternice decât echinacea. Când animalele mananca acest compus, sunt mai putin probabil predispuse de a contracta gripa, herpes, chiar antrax; la om, ea stimulează imunitatea, vindecarea ranilor si poate ajuta antibioticele sa functioneze mai bine.
Doza optimă: Cel puțin una din cele trei portii zilnice de cereale integrale.


aUsturoiul


Este puternic si este un ingredient activ, care lupta impotriva infectiilor si bacteriilor. Cercetatorii britanici au dat catre 146 de oameni, fie un placebo sau un extract de usturoi timp de 12 saptamani; factorii de usturoi au fost de două treimi mai puțin probabil periculosi pentru a contacta o raceala. Alte studii sugereaza ca iubitorii de usturoi care mananca mai mult de șase căței pe săptămână au o rata de 30% mai mica rata de pericol de a face cancer colorectal și o rată de 50% mai mica de cancer la stomac.
Doza optimă: Doi catei pe zi și se adaugă usturoi zdrobit.











 


PURE DHA 90CPS


DHA (acid docosahexaenoic) este un acid gras important pentru dezvoltarea si functionarea normala a creierului fatului, copilului mic si pe durata intregii vieti.

DHA este o componenta esentiala a fosfolipidelor membranei celulare umane. In primul an de viata creierul isi tripleaza dimensiunea.























PENTRU A COMANDA PRODUSUL CLICK PE FOTO




aCrustacee
Seleniul din belșug în crustacee, cum ar fi stridiile, homarii, crabi, scoici și, ajuta celulele albe din sange produc citokine-proteine care ajuta la virusurile gripale din organism. Somon, macrou, hering sunt bogate in omega-3 grasimi, care reduc inflamatia, cresterea fluxului de aer și protejarea plămânilor de raceli si infectii respiratorii.
Doza optimă: Doua portii pe saptamana (daca nu esti gravidă sau intenționați să ramaneti).
aSupa de pui
Când cercetatorii de la Universitatea Nebraska au testat 13 branduri, au descoperit ca toate, mai putin unul, pui cu aroma a blocat migrarea celulelor albe importante si antiinflamatoare, deoarece simptomele racelii sunt un răspuns la acumularea de celulele din tuburile bronsice. Adaosul de mirodenii, cum ar fi usturoiul si ceapa, pot crește puterea sistemului imunitar si stimularea lui.
aCeai
Oamenii care beau 5 cani pe zi de ceai negru timp de 2 săptămâni au avut de 10 ori mai mult sanse pentru stingerea virusurilor interferon in sangele lor decat altele care au baut un placebo de băutură fierbinte. Aminoacid care este responsabil de acest impuls sistemului imunitar, L-teanina, este abundent in ambele versiuni negru și verde ceai decofeinizate l-au, de asemenea.
Doza optimă: Mai multe cesti pe zi. Pentru a ajunge până la cinci ori mai multi antioxidanti din bagajele de ceai, le bob sus și în jos în timp ce pune la cale.
aCarne de vită
Deficitul de zinc este unul dintre cele mai comune deficite nutritionale in randul adultilor americani, în special pentru vegetarieni și cei care au taiat din alimentatie carnea de vită, o sursă de minerale ce susține imunitatea. Deficienta de zinc, chiar usoara poate creste riscul de infectie. Zincul în dieta dumneavoastră este foarte importantă pentru dezvoltarea de celule albe din sange care distrug bacteriile si virusurile.
Încercați stridii bogate in zinc, cereale fortificate, carne de porc, carne de pasăre, iaurt, sau lapte.
aCartofii dulci
Pielea, acest organ important, care acoperă un număr impresionant de 16 de metri patrati, servește ca o cetate de prima linie impotriva bacteriilor, virusilor si a altor indezirabili. Pentru a rămâne puternic și sănătos, pielea ta are nevoie de vitamina A. "Vitamina A joaca un rol important in producerea de țesut conjunctiv, o componentă cheie a pielii". Una dintre cele mai bune modalități de a obține vitamina A în dieta ta este consumul de alimente care conțin beta-caroten (cum ar fi cartofii dulci), pe care corpul tau ii transforma in vitamina A.
Alte alimente bogate in beta-caroten: morcovi, suc de fructe, conserve de dovleac, pepene galben.





 


COLOSTRUM PLUS PROBIOTICS 50G



Contribuie la:



 


- protectia antiinfectioasa prin actiune puternica antivirala, antibacteriana, antimicotica, antiparazitara; ajuta la reducerea simptomelor si la prevenirea reaparitiei acestora;
- functionarea normala a sistemului imunitar;
- dezvoltarea si protejarea florei intestinale benefice care are rol important in refacerea mucoasei intestinale, reducerea balonarilor, indigestiilor, flatulentei, constipatiei, colicilor, sinteza proteinelor, a vitaminelor din complexul B, a zincului, calciului, manganului si a fosforului, areglarea echilibrului acido-bazic;
- reducerea efectelor negative ale consumului de antibiotice si de corticosteroizi;
- dezvoltarea optima a sistemelor cardiovascular, nervos central, muscular, osteoarticular si a vederii;
- vindecarea ranilor, a arsurilor si a fracturilor;









PENTRU A COMANDA PRODUSUL CLICK PE FOTO




aCiuperci
Timp de secole, oamenii din intreaga lume au apelat la ciuperci pentru un sistem imunitar sănătos. Cercetătorii contemporani știu acum de ce. Studiile arata ca ciupercile cresc producția și activitatea celulelor albe din sange, ceea ce le face mult mai agresive. Acesta este un lucru bun atunci când aveți o infecție.
Doza optimă: Shiitake, Maitake si ciuperci Reishi par să împacheteze cel mai mare pumn de imunitate; specialistii recomanda cel putin ¼ uncie la 1 uncie de câteva ori pe zi pentru beneficii maxime ale sistemului imunitar. Adăugați o mână de sos de paste, sote cu un pic de ulei si oua.



Plantum @ Oct 16, 2014 +
Close