REMEDII PENTRU STRES

 


Stresul este o conjunctura de simptome psihologice, care pot fi insotite de simptome fizice care impiedica activitatea normala a persoanei care sufera cazurile cele mai extreme.


Stresul se caracterizeaza prin experimentarea unei situatii coplesitoare care limiteaza rezistenta fizica, intelectuala, iar oboseala cauzeaza disconfort celui ce sufera, simtindu-se rau datorita unui efort continuu ce presupune suportarea unei situatii sau un serviciu continuu pentru care nu mai avem rezistenta.


Acest lucru poate sa apara in mod izolat si tranzitoriu pentru anumite situatii extreme sau sa fie experimentat recurent sau prelungit in timp asociat cu alte tulburari de origine fizica si psihica sau chiar sa fie declansatoare pentru ei.


 


CAUZELE STRESULUI


 


Presiunile de lucru care pot fi induse de suprasolicitare sau de obiective dificile de indeplinit, ce impun un supraefort a capacitatii muncitorului,acestea pot provoca perturbatii tranzitorii in procesul de adaptare manifestat prin episoade de stres cu intensitate variabila.


De obicei, aceste cazuri nu necesita tratament pentru ca intra in remisie de indata ce situatia se stabilizeaza, muncitorul se adapteaza la noua sa pozitie sau obtine un nou loc de munca, fara a necesita o consultare profesionala.


Problemele de familie sunt o cauza recurenta de stres, care poate afecta negativ alte zone ale nivelului individual de munca  sau convietuirea cu un partener de viata,luandu-se in considerare cauza principala a problemei motiv pentru care trebuie sa se caute asistenta profesionala atunci cand problema i-a amploare.


Problemele conjugale ca si in punctul anterior, poate afecta negativ sanatatea mentala a persoanei care interfereaza cu activitatea normala si producerea de stres, atunci cand este dificil sa se disocieze problema în continuitatea rutinei.


In unele cazuri, acesta poate necesita ingrijire de specialitate, un tratament, care este destul de comun in divorturi si  separari problematice.


Un soc traumatic poate provoca stres atunci cand incearca sa preia experienta pe care a determinat-o si e nevoie de asistenta atunci cand exista dificultati in activitatea de intoarcere obisnuita.


Pierderea unei persoane iubite poate fi, de asemenea, inaccesibila pentru unii oameni pentru ceva timp fiind dificil sa urmeze stresul de viata normala generat in timpul de rutinei de zi cu zi.


Atunci cand sentimentele de durere interfera in mod semnificativ in viata pacientului poate fi necesara consilierea psihologica pentru a depasi trauma si prescriptiile de calmante, plus munca redusa acolo unde este cazul.


Tulburarile compulsive pot include simptome de stres si ar trebui sa fie evaluate de catre un specialist pentru a determina tipul de tulburare si de tratament.


                  


 


TRATAMENTE NATURISTE RECOMANDATE


 


1.Infuzie de valeriană cu busuioc


Acest ceai din plante ajuta persoana sa se relaxeze si reduce stresul in consecința. Pentru a prepara această infuzie vom fierbe apa prin adaugarea a 3 picaturi de valeriana, dupa care puneti busuioc.Se bea inainte de culcare.


 


2.Masaj cu ulei scortisoara


Pentru a elimina stresul este recomandabil sa se efectueze un masaj de antistres, acest lucru poate ajuta persoana sa se relaxeze si sa uite de probleme. Pentru acest tip de masaj, putem pregati infuzia de scortisoara, ar trebui sa fie apa calda si scortisoara pentru a se lasa timp de 10 minute de fierbere, dupa care trebuie sa asteptati sa se raceasca si apoi putem face un masaj pe gat si spate .




3.Baie in ceai de musetel si saruri de baie cu mugur de brad


Pentru a ne relaxa, de asemenea este recomandat sa facem o baie in care sa punem uleiuri esentiale din mandarin sau sevantica.





4.Ascultati, nu foarte tare, muzica instrumentala sau clasica in liniste. Intindeti-va pe canapea sau in pat, inchideti ochii si lasati corpul sa se relaxeze.




5.Meditatie si vizualizare


Du-te intr- un loc linistit, in cazul in care vrei un moment de tacere, fa-te confortabil, inchide ochii, mediteaza la ceva pozitiv si bucura-te de liniste.




6.Faceti cura de cel putin 3 luni cu suplimente precum STRES TAME sau RELAXIREM pentru a combate starile de nervozitate si iritabilitate.




7.Adopta un animalut de casa (reduce stresul cu 80%)




8.Aprindeti betisoare parfumate cu miros de  lavanda , portocal , trandfir , tei , iasomnie , liliac .




9.Focatei in fiecare dimineata exercitii de respiratie inspirand si expirand aer curat timp de 15” minute/zi




10.Face-ti activitati care va aduc satisfactie

Plantum @ Apr 18, 2017 +
Close