Salată de Morcovi cu Susan

 


Ingrediente


-1 morcov mare ras
-1 linguriță de susan negru rumenit ușor in tigaie ( atenție - se arde repede)
-1 linguriță de ulei de susan
-Sare roz de Himalaya


-Piper 5 arome


 


Modalitate de preparare


Morcovii rași se amestecă ușor cu toate celelalte ingrediente. Se servește imediat.




Majoritatea ingredientelor de mai sus se regăsesc în magazinul nostru online!


 


POFTA BUNĂ





Notă


Sarea roz de Himalaya are o serie de substanțe nutritive care sunt ușor absorbite in organism, lucru care ajută la menținerea sănătătații aparatului respirator și cardiovascular.


Uleiul de susan presat la rece este o sursă naturală de vitamine, minerale, lecitină și conține: antioxidanți, acid streatic, acid oleic, aizi grași mononesaturați (Omega 6), vitamina A, E, complexul de B și acid folic, fibre, proteine, minerale: calciu, cupru, fier, magneziu, mangan, potasiu zinc etc.


Semințele de susan negru pot reduce nivelul de colesterol din sȃnge, ȋmbunǎtǎțesc rǎspunsul imun al organismului și scad riscul de a dezvolta anumite tipuri de cancer.

Plantum @ Feb 18, 2015 +
Close