Salată de Cartofi







Ingrediente:


-½ kg cartofi


-1 lingură oțet de mere cu miere


-2 linguri ulei din semințe dovleac presat la rece


-1-2 cepe


-100 g măsline negre


-sare roz de Himalaya


-semințe de chia


-piper cu 5 arome




Modalitate de preparare:


Cartofii se fierb în coajă. Se scot din apă, se curăță și se taie rondele. Se toarnă imediat uleiul din semințe de dovleac presat la rece și se amestecă. Se adaugă oțetul de mere cu miere, sarea de Himalaya și piperul cu 5 arome. În continuare se pun ceapa tăiată mărunt și măslinele. Se acoperă castronul cu un capac pentru a se păstra căldura. Se servește după circa ½ oră. Se garnisește cu semințe de chia.




Majoritatea ingredientelor de mai sus se regăsesc în magazinul nostru online!


 


POFTĂ BUNĂ


 


Notă


 


Oțetul de mere cu miere este hipoglicemiant, antibacterian și antialergic datorită complexului său de săruri minerale, vitamine, enzime și taniuri. Poate fi folosit de către cei care au probleme cu colesterolul, digestia, sistemul imunitar și nervos.


Uleiul din semințe de dovleac presat la rece conține o serie de substanțe esențiale (luiteină, zinc, proteine vegetale, vitaminele A și E) care ajută la detoxifierea naturală a organismului și tratarea unor boli infecțioase sau nervoase.


Sarea roz de Himalaya conține multe minerale ca magneziu, potasiu, sulfați, calciu și clorură de sodiu. Acestea sunt ușor de absorbit de către organismul nostru. Sarea este indicată pentru prevenirea bolilor cardiovasculare, ale aparatului respirator și pentru reducerea semnelor îmbătrânirii.


Seminţele de chia au un conţinut bogat în proteine, fibre, acizi graşi omega-3 (scad colesterolul rău), vitamine (A, B, E, D), antioxidanţi şi minerale (fosfor, calciu, potasiu, fier, sulf, iod zinc, cupru, magneziu, sodiu și mangan). Aceste seminţe conţin triptofan, o substanţă care determină creşterea nivelului de serotonină şi melatonină. Acest lucru te va ajuta să îți îmbunătățești somnul. 

Plantum @ Jan 23, 2015 +
Close